Een whitepaper
Zelf een whitepaper maken betekent in het kort:
Tips en hulp bij het zelf schrijven van een whitepaper vind je hier.
Maar wie in jouw bedrijf heeft de tijd, de expertise en het overzicht om hier minimaal drie weken mee bezig te zijn?
Een whitepaper laten schrijven betekent een financiële investering, maar het scheelt je al snel een kleine maand aan plannen, overleggen en (her)schrijven.
Een whitepaper
In het kort houdt uitbesteden het volgende in:
Meer over het proces van een whitepaper laten schrijven vind je hier.
Whitepapers worden steeds vaker gebruikt als Proof of Concept en als Bid Book. Dat verandert wel de stijl en inhoud maar niet de opzet.
Dit is onze
Whitepaperschrijver doorloopt de volgende stappen bij het maken van een whitepaper:
Vriendelijk, ter zake. Goed begrip van
TIMOCOM
onze markt en van wat onze klanten zoeken.
Whitepaperschrijver biedt een combinatie van SEO-expertise en business savvy met ongekende uitgeefervaring en schrijftalent. Deze expertise is probleemloos uit te breiden tot webdesign, content marketing, webpromotie of uitgeefstrategieën. Mocht je whitepaper dus onderdeel zijn van een groter marketingplan, dan is WPS optimaal ingericht voor maximale aansluiting op al je initiatieven.
Whitepaperschrijver
Rotterdam, NL
Pim van Tol, hoofdredactie
06 4998 2490
info@whitepaperschrijver.nl