Dit is de
Whitepaperschrijver (WPS) doorloopt de volgende stappen bij het maken van een whitepaper:
Dat laatste vergt een beetje uitleg: de vormgeving van een whitepaper is een hoop werk, en erg van persoonlijke smaak afhankelijk. Daarom krijg je een functioneel ontwerp, dat zo door kan naar een vormgever die de juiste illustraties, kleuren en lettertypes heeft.
Een whitepaper maakt van jou en je bedrijf een ‘thought leader’
Wat wordt er van jou
Whitepaperschrijver kan een whitepaper voor je bedenken, opzetten, schrijven en publiceren. Elk van deze zaken kun je in overleg laten doen en natuurlijk ook allemaal samen.
WAT IS DAARVOOR NODIG?
Het meest efficiënt is contact per mail of telefonisch, maar je weet ook dat je soms in een uurtje face to face veel verder komt. Het kan allemaal.
Wil je je whitepaper als Proof of Concept of als Bid Book inzetten, bespreek dan je wensen direct.
Dit is jouw
Voor jou betekent een whitepaper laten schrijven een financiële investering, maar het scheelt je al snel een kleine maand aan plannen, overleggen en schrijven. Voor jouzelf houdt uitbesteden het volgende in:
Tijdwinst: al snel 30-40 uur, als het niet meer is. Jouw investering: 4 uur en 2600 euro. Dat sommetje is snel gemaakt. Hoeveel leads heb je nodig om die investering terug te krijgen?
Vriendelijk, ter zake. Goed begrip van onze
TIMOCOM
markt en van wat onze klanten zoeken.
Whitepaperschrijver biedt een combinatie van SEO-expertise en business savvy met ongekende uitgeefervaring en schrijftalent. Deze expertise is probleemloos uit te breiden tot webdesign, content marketing, webpromotie of uitgeefstrategieën. Mocht je whitepaper dus onderdeel zijn van een groter marketingplan, dan is WPS optimaal ingericht voor maximale aansluiting op al je initiatieven.
Whitepaperschrijver
Rotterdam, NL
Pim van Tol, hoofdredactie
06 4998 2490
info@whitepaperschrijver.nl